dilluns, 10 de desembre del 2012

SIBOL: Blankets arrive from Spain!

3 new blankets have arrived to Sue's, for SIBOL project
She collects worldwide squares and sew blankets, but my mother and sent them sewn.
A beautiful mail, has come to my email
My mother and I are excited to be working with Sue,
helping those who help those in need
See the images of Sue's flickr
Thank you to you!!

3 noves mantes han arribat a ca la Sue, pel projecte SIBOL
Ella recull quadradets arreu del món i cus les mantes, però la meva mare ja les hi va enviar cosides.

Un preciós mail, que fa posar la pell de gallina, ha arribat al meu correu
La meva mare i jo estem emocionades per poder col·laborar amb la Sue,
ajudant a qui ajuda a qui ho necessita
Vegeu les imatges del flickr de la Sue

Gràcies a tu, wapa!
3 nuevas mantas han llegado a casa de Sue, para el proyecto SIBOL
Ella recoge cuadraditos alrededor del mundo y cose las mantas, pero mi madre ya se las envió cosidas.

Un precioso mail, que hace poner la piel de gallina, ha llegado a mi correo
Mi madre y yo estamos emocionadas por poder colaborar con Sue,
ayudando a quien ayuda a quién lo necesita
Ved las imágenes del flickr de Sue
 Gracias a ti wapa!! 

2 comentaris:

  1. Ah! M'encanta la idea del projecte SIBOL. No sé si podré enviar-ne una de sencera però les vacances de Nadal poden donar per molt.Se'ns acumula la feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. sempre n'hi pots enviar quadradets solts, es el que jo he fet alguna vegada... han de ser de 15x15 cm i tant els pots enviar amb el patró que vulguis com alguna vegada fan un challenge i proposen alguna temàtica per fer els quadradets :-)

      posa't en contacte amb ella, es molt agradable, ja ho veuràs

      gràcies!!1

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.