divendres, 14 de febrer de 2014

Love week - projectes pendents

 
Amb la boca oberta em vaig quedar quan vaig veure aquests atrapa-somnis en forma de cor i també aquests altres. No cal dir que no vaig intentar... però no he arribat a res presentable buaaaaa

Con la boca abierta me quedé cuando vi estos atrapa-sueños en forma de corazón y también estos otros. No hace falta decir que lo intenté... pero no llegué a nada presentable, buaaaa
No em digueu que no és fantàstica aquesta idea de fer un cor amb botons i un filferro... M'encanten els botons, em fascinen les caixes de botons, de diferents mides, colors i textures. que siiiii que estic palláaaa ja ho séeee. També ho he intentat, però vergonya em fa ensenyar-vos el xurro ^_^

No me digáis que no es fantástica esta idea de hacer un corazón con botones y alambre... Me encantan los botones, me fascinan las cajas de botones, de diferentes tamaños, colores y texturas. Que siiiii que estoy palláaaa ya lo séeee. También lo he intentado, pero vergüenza me da enseñaros el churro ^_^


i amb aquests projectes pendents, per anar fent durant l'any, 
tanquem la Love week fins l'any que ve
No us oblideu d'estimar molt, cada dia!
y con estos proyectos pendientes, para ir haciendo durante el año,
cerramos la Love week hasta el año que viene
No os olvidéis de amar mucho, cada día! 

6 comentaris:

  1. Hola y feliz día de San Valentín aunque celebremos Sant Jordi.
    besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. aquí se celebra TODO!!!
      mañana san faustino, que lo sepas ^_^

      besos

      Elimina
  2. Te han quedado lindos, Feliz Día de San Valentín

    ResponElimina
    Respostes
    1. feliz dia wapi, el viernes y cada dia!!!

      Elimina
  3. que bonic el cor de botonets!! jo no soc gens gens de corets peró reconec que aquest m'ha agradat molt!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi m'encanten els botons!!!
      em tornen literalment boja!!!
      encara que cosir-los a les camises per a que facin la seva utilitat es "otro cantar"
      m'agraden de decoració O_O

      Elimina

Gràcies per deixar-me un comentari.