dijous, 1 de setembre del 2016

producció estival - el conejito bipedo de lanukas

la xarxa va plena del conejito bipedo de lanukas, això ho sabem tot@s

fins ara havia resistit, però ha estat veure la deliciositat que ha fet l'alhana i he hagut de fer la meva versió.
perquè si, perquè hoy es hoy, perquè culoveoculoquiero i perquè estamos fatal de lo nuestro. jajajajjaja

per això començo el mes de setembre ensenyant-vos una de les primeres produccions estivals, la meva primera versió del conejito bipedo, que ja us asseguro que no serà l'única ...

Aquí us deixo el patró, per si us entra aquella necessitat de correcuita... ah! penseu que si li voleu posar un picarol, necessitareu la caixeta del güevokinder i ara és mal moment per trobar-ne... snif ^_^

he tunejat una mica el patró, pq se m'acabava el fil i pq no tenia feltre, per variar...



deliciosa cueta bicolor

tadah!!!


2 comentaris:

  1. La cueta és adorable!!! ♥
    Jo vaig gastar quasi un mes i tu només una vesprada, hi ha per tindre vergonya (jo, vull dir), jajaja
    Molt fan del #güevokinder, en tinc un altre a la nevera només pel conillet. ^_^
    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.