divendres, 2 de setembre del 2016

producció estival - Ruby's Pineapple Medley

Ruby's Pineapple Medley

De tant en tant reviso la meva queue de raverly
i faig neteja
o em culoveoculoquiero de mi mateixa

estic fatal ja ho sabeu

total, que en previsió de necessitats de tapete per aquestes vacances em imprimir aquest un patró de pinyes, perquè el fil de la muerte a escobazos s'ha de fer servir ^_^ i encara me'n queda mooooolt, però no va arribar a les vacances... me'l vaig polir en un cap de setmana de piscina abans de marxar... jajajjaj estamos fatal

es tan viejalvisillo aquest patró, com m'hagués molat fer-lo amb tu...
i enviar-nos fotos de la producció a hores intempestives
ains...









1 comentari:

  1. Jo en tinc un paregut però clar, tots els tapetes de pinyes són viejalvisillo total! La teua velocitat amb el ganxet a la mà és al·lucinant... I a la piscina, en comptes d'estar a remulla! No tens remei. ;-)
    Besets

    ResponElimina

Gràcies per deixar-me un comentari.